Kandidaat-burgemeester Carl Devlies: “Het is een veelbelovende lijst met sterke kandidaten uit diverse sectoren. De zorgsector, zelfstandige ondernemers en het onderwijs zijn alvast goed vertegenwoordigd. Met onze schepenen en parlementairen kunnen we rekenen op een aantal ervaren rotten die deze dynamische ploeg uitstekend naar de verkiezingen zullen leiden.”

“We hebben een jonge, dynamische, zeer gevarieerde en erg gemotiveerde ploeg. Er staan 14 jongeren op de lijst, waarvan de jongste nog maar net 18 werd. (Liesbeth Vandermeeren, Karen Vanderstappen, Thijs Craane, Ortwin Huysmans, Liene Lauwers, Koen Vanderborght, Zoë Debbaut, Koen Vandecruys, Rashmi Niroula, Aaron Reynders, Sovathya Koun, Evin Aydogan, Wouter Indemans en Ruben Geleyns).

Opvallend is ook de grote groep van mid-dertigers tot vijftigers (Katrien Vermijlen, Mirza Baig, Usha Deurinck, Erik Potemans, Hanane Zeriah, Gwen Kestemont, Majorie Trivick, Marleen Van Eygen, Bart Truyens, Krikke Durinckx, Sylvia Kapinga, Ines Van Roy, Christel Meuleman, Samad Guli en Philippe Moury).

En natuurlijk kunnen we rekenen op een aantal krasse senioren en ouwe getrouwen (Edmond Feyfer, Willy Vanden Bak, Gaby Trompet, Jean Paul Parmentier, Mark Eyskens en Mia Claes).

Onze ervaren sterkhouders zullen de ploeg feilloos tot aan de verkiezingen begeleiden (Els Van Hoof, Dirk Vansina, Karin Brouwers, Erik Vanderheiden, Herwig Beckers, Johan Geleyns, Fons Laeremans, Diane Caes, Ruth Stockx, Marc Verheyen en Christiane Vanautgaerden-Vanneck).

“Iedere Leuvenaar, ook met migratieachtergrond, kan zich wel met iemand uit onze lijst identificeren. Met deze gemotiveerde ploeg trekken we duidelijk de kaart van vernieuwing waarin mensen met ervaring een onmisbare schakel zijn,” besluit Devlies.

Meer informatie vind je hier:

>http://leuven.cdenv.be/wie-is-wie/onze-mensen/