We zijn meer dan halfweg de legislatuur. Er is al veel werk verzet en er staat nog heel wat op de planning. De ambities waarmee we drie jaar geleden gestart zijn, zullen worden gerealiseerd. Maar wat met daarna? Dat willen we samen met jullie bekijken tijdens dit congres.

Tijdens dit congres willen we nadenken over hoe we wonen voor alle Leuvenaars zien en hoe we een duurzame en leefbare mobiliteit kunnen organiseren. En daarvoor hebben we jouw hulp nodig. Met CD&V Leuven organiseren we daarom op zaterdag 10 september 2022 een congres. Vanaf 9u verwachten we je in de Boerenbond, Dietsevest 40, 3000 Leuven.

Voor dit congres is inschrijven verplicht. Hiertoe vindt u onderaan deze pagina een inschrijvingsformulier.

9u00 – Verwelkoming & ontbijt
9u45 – Opening van het congres
10u30 – Werkgroepen
11u45 – Plenaire
12u00 – Afsluiting congres
12u30 – Receptie

Inschrijven

De informatie hierboven wordt verzameld dient enkel voor de goede organisatie van het congres en om u op voorhand alle nodige informatie te kunnen sturen (bv. congresteksten). De contactinformatie die u hierboven geeft zal na het congres verwijderd worden.