CD&V Leuven wenst u een fantastisch nieuw jaar! Een jaar vol geluk, zowel klein als groot. Een jaar vol gezondheid, voor jezelf en voor je naasten. Maar vooral wensen we je een jaar met eindeloos veel contacten, met je familie, met je buren en met eender wie waarmee je een glimlach wil delen. Het wordt een prachtig jaar!

We hadden u zo graag allemaal samen gezien tijdens onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie, voor een hapje, een drankje en een fijne babbel. Maar het mocht niet zijn. Corona blijft onze plannen in de war sturen.

En plannen hadden we, grote plannen zelf. CD&V Leuven wilde het jaar met een knal starten. Niet alleen met een nieuwjaarsreceptie, maar ook met een groots ledencongres. Met de start van 2022 wilden we onze nieuwe visie voor onze stad voorstellen en daarbij wilden wij iedereen betrekken. Hoe konden we dat beter doen dan met een groot CD&V Leuven ledencongres? Maar corona zei tegen al onze plannen “nee”.

Te veel hebben we corona “nee” horen zeggen. Te lang heeft corona ons verplicht om op de pauze-knop te duwen. Met die pauze willen wij nu stoppen. Virussen of niet, wij willen verder gaan met het bouwen aan de toekomst van onze stad. Daarom lanceren wij vandaag via deze weg onze nieuwe visietekst. Minder glamoureus dan tijdens een ledencongres maar daarom niet minder gemeend!

Uitstel is geen afstel, ook niet voor ons ledencongres. Met de lancering van onze nieuwe visie starten we een groot participatietraject waarbij wij ook graag jouw verhaal en ideeën horen. Houd de berichten van CD&V Leuven in de gaten, een CD&V Leuven ledencongres komt er aan!

Benieuwd hoe CD&V Leuven naar onze stad kijkt? Ontdek het in onze nieuwe visietekst.