Een delegatie van van onze Leuvens voetbalploeg OHL, Yves Lenaerts, Wim Raymaekers, Frederik Boi, Thomas Azevedo, Floribert Ngalula, Simon Bracke, keeperstrainer Jurgen De Braekeleer, teammanager André Michiels en “Open-Stadion coördinator” Johan Vanneck, bezochten op 24 augustus 2011 rusthuisbewoners van het het woonzorgcentrum Ed. Remy. Erik Vanderheiden, OCMW voorzitter en frefent OHL supporter: "Eens binnen zat de sfeer er onmiddellijk in. Er werden supporterssjaals en handtekeningen uitgedeeld door de OHL-spelers en er werd gezellig informeel gebabbeld. De spelers jongleerden wat met de bal… Kortom het zat perfect…." Ook vanuit het OCMW had men zijn uiterste best gedaan. De bewoners, het personeel en vrijwilligers hadden een reuze OHL-vlag uitgehangen. Verder hadden de bewoners OHL-poppetjes gemaakt voor de spelers. En vanuit het OCMW-bestuur kregen de spelers een medaille en een rugzakje cadeau. Het werden 45 onvergetelijke minuten. De helden die Anderlecht hadden verslagen, waren aanspreekbaar, letterlijk “aanraakbaar” en stonden iedereen charmant en vriendelijk te woord.